Sažetak za hr.rec.sport.nogomet@googlegroups.com - Broj ažuriranja: 5 u Broj tema: 2

Thursday, June 29, 2017

d <d@dd.dd>: Jun 29 05:00PM +0200

Arraki explained on 6/28/2017 :
> evo se vratija iz Šibenika. vidi se da su "funcuti" dali truda išarat grad sa
> prekriženo Th, ubi tovara i slično. A "funcuti" u navodnike jer s tim istim
> crnim sprejom išarano jedno malo d i omega, doli kroz na kraju rive.
 
šaranje grafita mi je dno. Treba razlikovati prave grafite od nekih
šarotina po zidu. Za šarotine me boli briga. Jbg ne vole vas, kako ih
ono vi zovete, purgeri sa mora.
Šibenik je naša stara i najbrojnija utvrda na jugu oduvijek.
http://s2.postimg.org/3qjwta2vd/image.jpg
Arraki <tattaundsttrikan@decima.hr>: Jun 29 10:23PM +0200

On 29.6.2017. 17:00, d wrote:
> ono vi zovete, purgeri sa mora.
> Šibenik je naša stara i najbrojnija utvrda na jugu oduvijek.
> http://s2.postimg.org/3qjwta2vd/image.jpg
 
jebe mi se jel nas oni vole il ne vole.Meni samo na kurac ide to sta se
oni deklariraju kao navijači Šibenika, dok su u biti navijači Dinama.
 
Sad ti ne mogu pokazat sliku, ali kad je Hajduk tija udrit sliku u
Šibeniku za kalendar 2017, njih se cca 25 skupilo popodne na lokaciji sa
bi udrili fotografiju
 
U biti evo slika.
 
http://www.sibenik.in/nogomet/samo-sibenik-funcuti-transparentom-pokazali-ciji-je-banj/67679.html
 
Uberi zastavu :)
 
Samo Šibenik ej. Eeeeeeeeeeeeeeeej.
Čiji je Šibenik "funcuti"? Stari moj meni je ovo jadno ono, do boli.
 
Btw kad smo kod toga definitivno vaša najjača utvrda na
Jadranu.Svejedno, ima i mojih u gradu koliko ti duša oće, iako moram ti
priznat da sam bija bas neugodno iznenađen kad samo vidija natpisa tipa
"Žilina milina" i "Grazie Sampdoria", doduše, antihajdučke šarotine :)
su 90% oko Baldekina.
 
i da, zovemo ih purgeri sa juga. a onda oni kažu da se ti koji ih tako
zovu vrate na Boraju (aludirajući na vlaško podrijetlo).
 
Kako god-ovo Samo Šibenik mi je jedan od jačih treševa u zadnje vrime.
Korny <cornix.lazna@fake.fa>: Jun 29 05:14PM +0200

On 29.6.2017. 17:12, Dakky wrote:
> dana ili tjedana ali sa koeficijentima koji su bili...
 
> konkretno me zanima koji je koeficijent bio na TNS-Europa od prekjucer...
 
> hvala
 
http://www.rezultati.com/utakmica/KCkoLOY6/#detalji
Dakky <dakky@hi.t-com.hr>: Jun 29 05:12PM +0200

kladjenje grupa je mrtva a tu bi netko mogao znati....
 
da li ima negdje da se vidi rezultate nogometnih utakmica unazad par
dana ili tjedana ali sa koeficijentima koji su bili...
 
konkretno me zanima koji je koeficijent bio na TNS-Europa od prekjucer...
 
hvala
Dakky <dakky@hi.t-com.hr>: Jun 29 05:45PM +0200

On 29.6.2017. 17:14, Korny wrote:
 
>> konkretno me zanima koji je koeficijent bio na TNS-Europa od prekjucer...
 
>> hvala
 
> http://www.rezultati.com/utakmica/KCkoLOY6/#detalji
 
Hvala!! I pretpostavljao sam da je Europa FC underdog bio... ako Rijeka
bude isla na njih bit ce interesantno... razmisljao otic na gostovanje,
ali nadao sam se da ce se igrati u Gibraltaru, ali izgleda da domace
tekme igraju u Faru u Portugalu... To mi nije toliko interesantno koliko
Gibraltar, jer kad cu opet imati sansu vidjet Gibraltar :)
Primili ste ovaj sažetak jer ste se pretplatili na ažuriranja te grupe. Postavke možete promijeniti na stranici članstva u grupi.
Da biste odjavili pretplatu na ovu grupu i prestali primati njezine e-poruke, pošaljite e-poruku na adresu hr.rec.sport.nogomet+unsubscribe@googlegroups.com.

0 comments:

Post a Comment