Sažetak za hr.rec.sport.nogomet@googlegroups.com - Broj ažuriranja: 13 u Broj tema: 4

Wednesday, June 21, 2017

Arraki sa laptopa <tattaundsttrikan@decima.hr>: Jun 21 06:41PM +0200

Kaže mi čovik (kojeg sam 99-e odvea na prvo gostovanje) da je ćaća
franku jeba ženu. Da je mala i zatrudnila i pobacila.
Eto. Ako laže on, lažen i ja.
Izvor :) ima nešto malo manje od 5 godina zabrana pa mu ja osobno virujen.
d <d@dd.dd>: Jun 21 10:54PM +0200

Arraki sa laptopa wrote on 6/21/2017 :
> Kaže mi čovik (kojeg sam 99-e odvea na prvo gostovanje) da je ćaća franku
> jeba ženu. Da je mala i zatrudnila i pobacila.
 
au pičku koja budala.
 
> Eto. Ako laže on, lažen i ja.
> Izvor :) ima nešto malo manje od 5 godina zabrana pa mu ja osobno virujen.
 
ako nije Juka onda vjerujem ;)
Arraki <tattaundsttrikan@decima.hr>: Jun 21 10:56PM +0200

On 21.6.2017. 22:54, d wrote:
>> Izvor :) ima nešto malo manje od 5 godina zabrana pa mu ja osobno
>> virujen.
 
> ako nije Juka onda vjerujem ;)
 
nije. Iako, spomenili smo ga se jucer na pivi. Koliko sam skuzija, puka
je na ta putovanja i pise te putopise, a ruku na srce, za to ima dara
Gyz <gyz.makni@email.htnet.hr>: Jun 21 10:12PM +0200

https://www.tportal.hr/sport/clanak/ultimatum-juventusu-ako-zelite-mog-sina-kupite-mi-traktore-20170621
 
LOL
Arraki sa laptopa <tattaundsttrikan@decima.hr>: Jun 21 05:17PM +0200

Gužva koju ja jos nisan vidija, a pamtim Mallorcu, Romu i Deportiva kao
velike guzve za koje se tribalo nacekat da bi kupija karte.
 
Danas nastavak, s tim da se ekipa organizirala i podilila brojeve do 10
ujutro, tako da će za 4 dana otić kapacitet Dugopolja, ali na jedan
normalan i sigurno civiliziraniji način nego ono jučer.
 
Zamislite kako su izgledali nacistički vlakovi sa Židovima. Eto tako.
 
Čovik na čoviku, na suncu koje jebeno prži.
 
Isplatilo se.
NoXoN <nikoi8888@gmail.com>: Jun 21 05:48PM +0200

On 21.6.2017. 17:17, Arraki sa laptopa wrote:
 
> Zamislite kako su izgledali nacistički vlakovi sa Židovima. Eto tako.
 
> Čovik na čoviku, na suncu koje jebeno prži.
 
> Isplatilo se.
 
 
 
ne bi 3 i pol sata na vrućini čekao kamion zlata, a kamoli kupiti
karte... ko fol, nestat će...
 
 
toliko godina u guzici imaš, a ovo te veseli... :D
Arraki sa laptopa <tattaundsttrikan@decima.hr>: Jun 21 06:04PM +0200

On 21.6.2017. 17:48, NoXoN wrote:
 
> ne bi 3 i pol sata na vrućini čekao kamion zlata, a kamoli kupiti
> karte... ko fol, nestat će...
 
> toliko godina u guzici imaš, a ovo te veseli... :D
 
Di sam ja napisa da sam se veselija tolikom redu, tolikom čekanju i
dehidraciji?
 
Jebote
Darac <kbk@gmail.com>: Jun 21 06:51PM +0200

On 21.6.2017. 17:48, NoXoN wrote:
 
> ne bi 3 i pol sata na vrućini čekao kamion zlata, a kamoli kupiti
> karte... ko fol, nestat će...
 
 
Jedino navijači seoskih klubova moraju čekati na vrućini za karte i
pretplate. Uređeni klubovi karte i pretplate već odavno prodaju i putem
interneta.
Mach5 <0@0.0>: Jun 21 08:39AM +0200

20.6.2017. u 19:32, NoXoN je napisao/la:
> http://www.index.hr/sport/clanak/kako-je-najveci-hajdukov-talent-zavrsio-kod-mamica-neka-me-torcida-mrzi-mislio-sam-na-sina/978058.aspx
 
> Svi pljuju po Dinamu i Zagrebu, ali svi na kraju dođu na hladni
> sjever... :)
 
Dinamo je logican izbor za svakoga tko zeli napraviti karijeru, a nije
dovoljno dobar za Rijeku.
 
---
Ova e-pošta je provjerena na viruse Avast protuvirusnim programom.
https://www.avast.com/antivirus
NoXoN <nikoi8888@gmail.com>: Jun 21 12:30PM +0200

On 21.6.2017. 8:39, Mach5 wrote:
>> sjever... :)
 
> Dinamo je logican izbor za svakoga tko zeli napraviti karijeru, a nije
> dovoljno dobar za Rijeku.
 
 
 
Hahhahahah, budalo :D
Mach5 <0@0.0>: Jun 21 12:51PM +0200

21.6.2017. u 12:30, NoXoN je napisao/la:
 
>> Dinamo je logican izbor za svakoga tko zeli napraviti karijeru, a nije
>> dovoljno dobar za Rijeku.
 
> Hahhahahah, budalo :D
 
:)
 
---
Ova e-pošta je provjerena na viruse Avast protuvirusnim programom.
https://www.avast.com/antivirus
"branko 10" <branko@ck.t-com.hr>: Jun 21 04:46PM +0200

"NoXoN" <nikoi8888@gmail.com
 
Daj napiąi nekaj na filmskoj grupi, već 15 dana nema nikakvog novog
naslova... Preporuči tamo nekaj, da znam kaj treba gledati. :)
Arraki sa laptopa <tattaundsttrikan@decima.hr>: Jun 21 05:14PM +0200

> Svi pljuju po Dinamu i Zagrebu, ali svi na kraju dođu na hladni
> sjever... :)
 
Kako ko. Kalica, Muric, Brodić su otišli.
 
A ćaća ovog malog valjda zna da ima posla sa princom tame.
Primili ste ovaj sažetak jer ste se pretplatili na ažuriranja te grupe. Postavke možete promijeniti na stranici članstva u grupi.
Da biste odjavili pretplatu na ovu grupu i prestali primati njezine e-poruke, pošaljite e-poruku na adresu hr.rec.sport.nogomet+unsubscribe@googlegroups.com.

0 comments:

Post a Comment