Sažetak za hr.rec.sport.nogomet@googlegroups.com - Broj ažuriranja: 2 u Broj tema: 2

Tuesday, May 30, 2017

"fajdo" <fajdo@blabla.com>: May 30 10:49PM +0200

"d" wrote in message news:ogffr3$ksd$1@sunce.iskon.hr...
 
fajdo odjebi
 
----------------------
 
Me?
Why me?
Mach5 <0@0.0>: May 30 11:28AM +0200

29.5.2017. u 21:41, Arraki je napisao/la:
> http://sportske.jutarnji.hr/planet-hrvatska/pogledajte-sramotni-oprostaj-od-hrvata-koji-je-ispisao-jedan-dio-povijesti-bih-nogometa-zar-sam-nakon-30-golova-zasluzio-da-mi-psuju-majku-ustasku/6146921/
 
> Jel kontaš sad o čemu ja pišem?
 
Ne bas. Ne znam pozadinu price. Nit me previse briga.
 
---
Ova e-pošta je provjerena na viruse Avast protuvirusnim programom.
https://www.avast.com/antivirus
Primili ste ovaj sažetak jer ste se pretplatili na ažuriranja te grupe. Postavke možete promijeniti na stranici članstva u grupi.
Da biste odjavili pretplatu na ovu grupu i prestali primati njezine e-poruke, pošaljite e-poruku na adresu hr.rec.sport.nogomet+unsubscribe@googlegroups.com.

0 comments:

Post a Comment